Brändid
dryrobe
dryrobe on Briti päritolu üle 30 aastase veekogemusega surfar Gideon Bright'i loodud toode.
dryrobe missioon on inspireerida ning võimaldada kõigile aktiivne elustiil värskes õhus. Tulles välja uudse tootega, oleme teinud väljas riiete vahetamise lihtsaks, soojaks ja lõbusaks; mugavustsoonist välja astudes ja elu eriliste hetki jagades.
dryrobe tooteid võib tihtipeale näha suurte spordistaaride ja kuulsuste seljas erinevatel üritustel. dryrobe on teinud koostööd mõningate maailma suurimate brändide ja tiimidega, näiteks - Red Bull, GoPro, Ross Edgley's Great British Swim, Sport Relief ja Suurbritannia Olümpiakoondis Rio Olumpiamängudel 2016 aastal.
Element
Element Skateboards on Ameerika rulabränd, mille asutas Johnny Schillereff 1992. aastal. Element tegutseb rulalaudade, riietuse ja jalanõude arendamise ja tootmisega. 2014 aastal kolis Element bränd The Branch nimelisse keskonda Costa Mesa's, Californias.
Brändi moto “Made to endure”/"loodud kestma" tähendab, et tootmises keskendutakse alati kvaliteedile tagamaks toodete pikim eluiga.
Disain: Element brändi eesmärk on lisaks kvaliteedile pakkuda ka moodsat ning läbimõtestatud disaini, tehes koostööd erinevate rulatajate ja teiste kogukonna liikmetega, et disainiprotsessi rikastada.
Innovatsioon: Läbi innovatsiooni jätkab Element tegevust pikaajalise ning kauakestva kaubamärgina.
Billabong
Billabong on elustiili ja tehnilise riietuse bränd, mis on pühendunud surfikultuuri ja rannamoe lipulaevaks olemisele.
Billabong asutati 1973. aastal Gordon Merchanti poolt Gold Coastil Austraalias. Merchant alustas surfipükste disainimist oma kodus ja müüs neid kohalikes surfipoodides. Peagi märkasid surfarid Merchanti toodete kvaliteeti, mis oli tema kolmekordse õmblemise tehnikast tulenev. Merchant mõistis, et edukaks saamise nimel tuleb laieneda. Billabong hakkas sponsoreerima erinevaid võistlusi, mis omakorda tõi enamgi populaarsust Merchanti toodetele ning juba 1980. aastaks võis Billabongi surfipükse leida kõikjal Austraalias.
Tänu suurele edukusele Austraalias otsustas Merchant veelgi laieneda ja oma tooteid väljaspool Austraaliat müüa. Kaheksakümnendate lõpuks olid Billabongi tooted jõudnud juba Uus- Meremaale, Jaapanisse ja Lõuna Aafrikasse. Üheksakümnendad tõid kogu surfitööstusesse tohutu kasvu, millest suur osa oli ka Billabongil
RVCA
RVCA missiooniks on inspireerida tänaseid ja tulevasi generatsioone pakkudes neile kvaliteetseid tooteid ja kultuuri ning tehes seda ühtse ja lähedase kogukonnana.
RVCA asutati1999 aastal Hawaii surfarite Pat Tenore ja Conan Hayes poolt.
RVCAon lähedalt seotud rulaspordi ja surfikultuuriga ning Brasiilia Jiu Jitsu ja MMA'ga.
RVCA on tänu oma kunstilisele fookusele seotud ka tänavakunsti ja graffitiga ning kaasaegsete galeriidega nagu KNOWN Gallery.
DC Shoes
DC Shoes on ameerika kaubamärk, mis on spetsialiseerunud ekstreemspordi jalanõude valmistamisele. Samuti tegeleb bränd riiete ja aksessuaaride tootmisega.
DC Shoes loodi kolledžisõprade Damon Way ja Ken Blocki poolt, kes lõid aastate jooksul erinevaid startupe. Nende seas oli Droors Clothing, millest 1993. aastal sai DC Shoes.
Mugavuse mõttes peetakse neid ühtedeks mugavaimateks jalanõudeks rulatamiseks, mille hinna ja kvaliteedi suhe on paigas. Eriliselt hinnatud on mudel Kremer, mida on rulatajad nimetanud kui üheks vastupidavaimaks jalanõuks.
DC Shoes ei ole mõeldud ainuüksi rulatamiseks, vaid need on ka head vabaajajalatsid.
Flow sport tech
Flow Sports Technolgy kaubamärk loodud inseneride James Morrison Steward ja Levi Liu poolt 2017 aastal.
Missioon: Seadmed on disainitud kõigile, kes soovivad rakendada oma keha täispotentsiaali. Tippsportlasest spordivõõra inimeseni, Flow spordi-massaaži tooted on abiks kõigile. Kergesti kasutatavad tooted aitavad teil oma eesmärke saavutada ning on sobilikud nii igapäevaseks kasutamiseks kui ka professionaalseks massaažiks.