FAQ
Pärast tellimuse esitamist ei saa tellimust muuta.
Sõltub sellest, kus te asute, millal tellimuse esitasite ja milline tarneviis oli valitud. Täieliku info kättesaamise kohta tutvuge meie lehel TRANSPORT JA KAUBATARNED page.
Üle 100 euroste ostude puhul on kohaletoimetamine teile tasuta.
Pakume tasuta kättesaamist meie laost. Rohkemaks informatsiooniks pöörduge klienditeenindusse Võtke ühendust lehelt. Samuti pakume kohaletoimetamisvõimalusi Itella Smartpost'i, Omniva pakiautomaadi või kulleri või DPD kulleri kaudu 1-3 päeva jooksul. Koroonaviiruse pandeemia tõttu võivad tarneajad pikeneda. Rahvusvahelise tarne hinnad olenevad sihtpunktist.Rohkemaks informatsiooniks kättetoimetamise kohta pöörduge palun klienditeenindusse. TRANSPORT JA KAUBATARNED.
Kõik Freestore'i tooted on läbinud kvaliteedikontrolli ning testitud. Juhul, kui Te pole rahul toote kvaliteediga saate ühe aasta jooksul peale toote soetamist pöörduda klienditeenindusse tänu Freestore Funktsionaalsusgarantiile ning defektne toode vahetatakse või hüvitatakse ostutšeki alusel. Tooted, mis on kannatada saanud õnnetuse, mittepiisava hoolitsuse või loomuliku materjali kulumise teel ei kuulu Funktsionaalsusgarantii alusel kompenseerimisele.
Parima suuruse leidmiseks kasutage meie suuruste tabelit, kus vastavalt mõõtmetele saab leida parima suuruse.
Jah, Teie dryrobe® on varustatud peidetud lukuga parema varruka sisemuses mis võimaldab fliisvoodri ja välis-kihi vahele siseneda. Palun veenduge, et Teie tikkimispartner kasutab ainult väliskihti ning lisab tikandile veekindla taustakihi!
Freestore ei vastuta personaliseeritud toodete defektide eest!
Jah, dryrobe® advance on 100% vee- ja tuulekindel.
Parimateks dryrobe® toote hooldusnippideks pöörduge meie klienditeeninduse care instructions lehel.
Toote hooldusjuhendi jälgimisel tagate toote pikema eluea ja toote funktsionaalsuse.